Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Crusader
    Колега, ще ти дам един приятелски съвет:
    Тези 1800 няма да стигнат за турбинирането на колата ти, и в никой случай няма да стигнат за качествено турбиниране, като се има в предвид че само турбото е около 800-1200, а като знам цените на кованите бутала...
    Ако на мен не вярваш обади се на Бобо /има телефона му в темата за диагностика/, некато тай да ти каже може ли за толкова пари работата да е качествена, има и други колеги работили по турбо проекти на Алфи /75 Turbo Delta и Jiv/ Пиши им ЛС-та нека и те ти разкажат, но не си хвърляй честно изкараните пари на вятъра!
    От друга страна, знам за какъв "гъдел" става въпрос, но пак помисли добре, не искам да те отказвам а напротив искам да добиеш по-ясна представа в какво премеждие се вкарваш!
    Успех!
    пополека с цените и изказванията за качеството
    говорим за коне тука и за пари
    1. отвори саита на лудата крава и виш цените

    а и Чип вече не е нужен след като имаш пигибек - значи 500 лева за чип не са нужни

    когато слагаш турбина се слага собсвена стендалоун система и от там си менажираш нещата

    - ковани бутала за 1 фаза не ти трябват - дори не е необходимо да отваряш мотора
    само едно масленно радиаторче , турбина , пътища,кулер, генерация....и дреболии и едто ти 50 коня
    и за накрая Що толкова се плашите от турбо като чуете - елементарно е всичко - проблема е зависи колко коне искаш да качиш
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от WhitePower
      ...само едно масленно радиаторче , турбина , пътища,кулер, генерация....и
      ...и резултата ще е ако не отрицателен то най-малкото минимален
      Обаче тук във форума чух един много хубав лаф "Всеки има глава на раменете си и може да си я счупи както намери за добре "
      Mitsubishi Outlander
      Mitsubishi Space Star
      Daihatsu Terios

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Crusader
        Първоначално публикувано от WhitePower
        ...само едно масленно радиаторче , турбина , пътища,кулер, генерация....и
        ...и резултата ще е ако не отрицателен то най-малкото минимален
        Обаче тук във форума чух един много хубав лаф "Всеки има глава на раменете си и може да си я счупи както намери за добре "
        ее са кво значи минимален 30-40 коня или ти очакваш 100-200
        Volvo S80 2.0 T5 180hp
        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от WhitePower
          Първоначално публикувано от Crusader
          Първоначално публикувано от WhitePower
          ...само едно масленно радиаторче , турбина , пътища,кулер, генерация....и
          ...и резултата ще е ако не отрицателен то най-малкото минимален
          Обаче тук във форума чух един много хубав лаф "Всеки има глава на раменете си и може да си я счупи както намери за добре "
          ее са кво значи минимален 30-40 коня или ти очакваш 100-200
          па ако се сетите и двамата че може да се говори единствено в проценти повишение на мощността а не в коне :P
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #35
            по нагоре съм споменал за 1 фаза - сток мотор без да е разреждан се слагат гореописаните неща и дреболиите към тях- всичко в пари около 2500-3000
            ако искаш вече минаваш на турбо бутала ( кованите бутала=скъпо), разреждаш мотора ( и други съкмистики ) и т.н.т за повече коне
            При налягане 0.4 бара и обем на двигателя см3
            Очаквана мощност минимум117hp - максимум156hp
            Volvo S80 2.0 T5 180hp
            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

            Comment


            • #36
              Ми ето го и в проценти - 0%, ако въобще тръгне колата!
              А без отваряне на мотора - няма да стане, как ще бъде свалена степента на сгъстяване, какви инжектори ще се ползват /че само те са към 600 по най-оптимистично цени/и...безброй още дреболийки /мързи ме да ги изпиша/ и къде по дяволите ще наврете тва турбо на боксер - ей тва най не ми е ясно
              Mitsubishi Outlander
              Mitsubishi Space Star
              Daihatsu Terios

              Comment


              • #37
                http://madcowtuning.bg/turbo/faq/
                Прочети и ако искаш после да коментираме
                става ли ?
                може и на ЛС може и в темата за да не праиме спам
                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                Comment


                • #38
                  лудата крава толко научнопопулярно е писал в сайта си че направо има и глупости вътре ама тва е друга тема
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от търтей
                    лудата крава толко научнопопулярно е писал в сайта си че направо има и глупости вътре ама тва е друга тема
                    Наистина много странни обяснения относно максималното натоварване на двигателя и предавателната кутия.
                    Има два варианта, тези или са в неведение или умишлено спестяват някой истини.
                    ...След редица изследвания се е стигнало до следните изводи:
                    Такива може и да минават в махлата пред някой голфаджия. Явно много години тежки изследвания са необходими да разбереш, че във всеки учебник по Теория на Машините и Механизмите или по ДВГ пише(математически изведено), че максималните ускорения в механизма са именно в точките на мъртвите положения. Друг е въпроса, че това изобщо не означава че именно това е максималното натоварване на двигателя.
                    Какво да се прави рекламна политика, някои неща е по-добре да не се знаят от потенциалния потребител.
                    Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                    Comment


                    • #40
                      Истината е една всеки напън на мотора за повече коне скъсява живота на всички елементи в него и около него
                      Volvo S80 2.0 T5 180hp
                      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                      Comment


                      • #41
                        колеги тъй като аз отворих тази тема, взимам последно мнение в нея защото смятам че се изчерпа, изчетох всички работи които написахте и искам да ви кажа че въобще нито едно от тези неща не ме интересува решил съм да си правя Боксера и нищо не може да ме разубеди, а като пускате критики се надъхвам още повече нали знаете колкото по невъзможна е целта толкова повече я искаш,а моята цел не е невъзможна. Не искам да се пускам на гонки или нещо такова, искам просто повече коне и мощ за боксера ми лично за мен. Така че, първа стъпка- пари, и за чип при Бобо(тук във форума ми казаха че той е човека който ще ми го направи както трябва)
                        Alfa Romeo 146 1.6i boxer 103hp,

                        Fiat Coupe 1.8 16v 131hp
                        i dvete begachki

                        Comment


                        • #42
                          Пожелавам ти успех
                          Volvo S80 2.0 T5 180hp
                          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                          Comment

                          Working...
                          X